10 Ekim 2008 Cuma

Şansım varsa... ( Hayat Felsefem )

Oturduğum dalı keseceklerse
Düşerken uçtuğumu hayal ediyorum

Yürürken yolumu keseceklerse
Onun yol ayrımı olduğunu düşünürüm
Devamı da benim elimde
Kalanı da

Attığım adımlar düşündürecekse
Ben attım, ben seçtim
Bir daha atmam olur biter

Kalbim kırılıyorsa, kırılacaksa
Onu ben tamir edeceğim
Benim elimde, benim içimde

Hayat acımasızlaşıyorsa
Ben savaşıp, ben yeneceğim
Başkasından medet ummayayım yeter

Ayağım takılıp düşeceksem
Önce ben kendime güleceğim
Sonra başkaları bana

Zaman hızla geçecekse
Ucundan yakalayıp
Belki de koşacağım

Zaman yavaşlarsa
Akreple yelkovana kafa tutup
Hızını ben ayarlayacağım

Bir şeylere yön vereceksem
Ya tartıp, biçeceğim
Ya da akıp gideceğim

Her seçimim benim ise
Kendim ettim
Kendim buldum diyeceğim

Ama unutmamalıyım ki
Hayat her şeye rağmen güzelse
Dünyaya geldim
İrade de benim, seçme hakkı da
Ben seçip, ben yönettim
Kabul ediyorum ve devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder